Vill ni att jag lägger ut bilder på kläderna? <3

Hallo!! Nu har jag ätit och så sitter jag och kollar på Total Blackout och så skulle de ju känna på saker i lådor och så var det ålar i den gasskålen, och hon kände och tog upp den o allt sen bah: En plattfisk?? -.- Man bah: Åhh… bimbo!!! ;) <3
Haha men kommentera om ni vill se bilder på kläderna och min avslutningsklänning :D Så jag lägegr ut bilder på dem om det kommer minst 5 kommentarer ;)<333
Min och Miras mästerverk på slöjden!!
vi la lappen och mästerverket i max låda :) alla som går i klassen säger inte att de va viii ;)
DRIIIIIV för er som nt fattar -.-'
Puss /Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill ni alltid ha komentarer innan ni lägger upp bilder? Då kan man ju lika gärna bara skriva komentar i en komentar, lixom t.ex om jag och 2 andra komenterar att vi vill se bilderna. Men inte 5 st, vrf ska inte vi få se dom bara för att inte 5 st komenterar? Asså, jag tkr ni ska lägga upp bilderna på kläderna och bara göra, skit i om ngn läser eller int! ;) Jag vill se dom!!

2011-05-13 @ 21:43:11
Postat av: patti

oj, jag komenterade den förra komentaren! glömde namn

2011-05-13 @ 21:43:45
Postat av: Ebba

Lägg uppd om bara ;)

2011-05-13 @ 23:30:48
URL: http://irls.blogg.se/
Postat av: Mathilda <3

Upp me bilderna skitunge, saknar dig! <333

2011-05-14 @ 09:03:43
URL: http://sbv.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag vill gärna se bilderna på kläderna!!

2011-05-14 @ 14:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0