Vi kan ju säga sähär, Mathilda bloggar nt -.-

Ja, idag så åkte jag till skolan på morgonen och så hade Christoffer, Hanna och Ebba L redovisningar och Christoffer bjöd på popcorn, Hanna bjöd på Kiwi och druvsaft/juice eller nått och Ebba bjöd på torkad fisk eller vad de nu va :) Asso de va kanske inte de godaste men de va ju kul att ha provat :p Den sista lektion va slöjd:) Aa, sen när vi slutade så åkte jag till stallet och så fixade jag där och så..gick med Lilla Grå... han behövde en "gådag" idag... haha x) men nu jag hemma ;) <33 Haha :) Men ni får lite bilder från idag och så. btw min syrra ska invadera "pappas" lägenhet (våran, allas you name it) med sina göteborgs polare.. så vi får inte vara här så vi bor hemma hos mammi<33 De e nt så ofta både mamma pappa och jag e tillsammans eller jo vi äter ju ibland tsm men nt sädär ni fattar... -.- sitta på kvällen o kolla på tv och äta godis.. u know :)<3 Hajndsm<ncsmcnmzxmAKdk jag e fett tråkad... men ni får lite hiss o diss ikväll ;)<3 eller ska försöka me de iaf :)






Vet att nosgrimman sitter på sniskan, för er som e petiga... -.- ;)




Mitt fejs va alldeles för fint för att visas... va orolig om ni skulle bli avundsjuk *hooooooost* <33


Puss från den bästa :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0