Vet typ inte

Vad jag ska göra :) har precis kommit hem nu, å ska bar ta dt lite chill typ, plugga spanska, dt e vad jag ska göra ;) men iaf, har haft en vanlog skoldag idag förutom att jag simmade me klassen, e fett sämst på att simma så.. -.-' menmen man gör vad man måste ;) men det gick bra iaf ;) fast jag var typ långsammast, fast jag började sist å kom i "mål" sist xd haha, har typ inget att skriva om, kommentera lite nu, för jag slutar typ blogga annars för jag vet inte vad jag ska skriva lixom typ hiss/diss, elr frågesport elr nåt sånt? KOMMENTERA snälla, säg bara vad jag ska göra så blir jag glad.. inte ett dugg desperat *hooost* haha, men ska väl plugga spanska nudå ;)


I vintras, Linn sminkade mej suprfint xd speciellt när jag e helt brun i ansiktet å vit på halsen xd


vackert javet.


vi e dom bästa ;)<3 älskar er <3


Puss/Mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0