Varför har jag nt bloggat?

Så här är det... Jo i jag bloggade ju på morgonen igår men sen drog jag till Antonia och så var jag där i typ en halv timme sen fick vi skjuts till stallet och så red vi ut kl. 16.30 och på den tiden har ju jag nt haft tid att blogga på. Sen när vi kom tillbaka var kl. 18 och vi skulle ha kvälls fodringen så när klockan va typ 19 så började vi sopa i stallgången och så sprang vi runt där (vi va ensama) fast sen kom en tjej (typ 21 år) och så skrämde vi henne och så, sen började vi fodra och när vi var klara så åkte jag och hon hem och så sminkade vi oss och bytte kläder och så gick vi ner till "majbrasan". Jag och Antonia var fett taggade på att äta sockervadd och springa runt och tönta oss men vet ni hur länge vi stod i den där jä*la kön?! Jag kollade på klockan när vi ställde oss i kön, och när vi fick sockervadden då hade det gått 59 minuter! Hallå, är nt de sjukt?? Och när vi fick sockervadden så hade nästan alla gått och hela brasan hade slocknat :( Åh vad tråkigt asso!!!




Sen idag har jag hoppat (tävlat) men kan jag berätta om det imrn?! Jag ska redovisa imorgon o har panik så jag berättar mer imrn!! Nu vet ni lite varför jag nt har bloggat :) Kom hem 23 igår så jag orkade nt heller <33

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0