tjenare mannen

tja sitter vid jontes dator nu ;) hatar hans tangenter så.. det här kan ta lite tid ;) aja, idag har viu typ badat i nåmn liten damm som jontes pappa har grävt me sin traktor å det va rätt kallt men lite roligt, sen duschade jag å satte mig vid datorn me en kopp varm oby ;) noms noms ;) vettefan va jag ska göra nu, kanske sätta på en film elr nåt tills jonte kommer hem, vi ska lixokm åka imorn när de åker till skolan å på vår sista dag här så drar han iväg till nåt j*vla laserdome kalas?! respektlöst :0 nej, men det e lite tråkigt för han har varit borta sen halv 3 -.-' så jag har haft skit tråkigt :s menmen ska nog sätta på typ jiddra inte me zohan elr nåt sånt, vill ha lite roooligt ;)aa, har nån av er bloggläsare nått bra boktips? har ju läst ut typ alla böcker jag har nu så har ingen å läsa .. ;S om ni kommenterar en bra bok så länkar jag dig i mitt nästa inlägg, så kommentera på !! :D <33


hahaha, kolla vilken bild jag hitta på ellis blogg! :o

Puss// Mathilda<3


Kommentarer
Postat av: Victoria Manberger

Jag vet en bok som heter Blue Time som är jättebra! Det handlar om en häst som typ smitter och sen blir det katastrof osv!

2011-05-16 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0