Tillbaka efter bloggpaus! :D

Tja! Gör typ ingenting nu, alla läxor e gjorda å allting e klappat och klart! :D igår (onsdag) så tränade jag ALLA hästar me hjälp av mamma, Bettan och Ebba ;) vääldigt kul faktiskt ;) yes, sen gick vi in, eller jag småsprang å Ebba skrattade suuuper mycket för att jag sprang som en pingvin för att jag frös så mke om fötterna ! ;s men iaf, pappa hade gjort kyckling, såndär super god som bara MIN pappa kan göra ;) å Ebba å Bettan åt hos oss så det va najs ;) <3 aa, men sen så drog jag väl upp å läste biologi läxan som va tills idag (torsdag) å tränade på spanska-glosorna som oxå va till idag ;) aa, men idag så hade vi väl skola som vanligt, jag köpte ett par shorts å ett linne av Patricia på hennes bloppis ;) lägger väl upp bild sen :) så dom fick jag idag, sen så trodde jag att vi skulle hem men icke ! Vi drog till Tebban å träffade mamma där, å alla barn fick varsitt par solglasögon utom jag för pappa köpte ett par björn borg trosor till mej istället ;) kanske bild på dom, vet inte riktigt :) men sen så har dom ju öppnat en Ben & Jerry bar i Tebban men det var ju skiitdyrt, så mamma stack till Metro å köpte stora Ben & Jerry glassar :) så nu ska jag väl sätta på datorn kanske? Eller jag vet inte, får se, annars får ni bilderna imorn ;) men iaf, har precis ätit en halv ben&jerry glas me min lillebror, vi delade, så nu e jag proppmätt ;) juste, pappa ska springa Lidingö Ultra på lördag! 5 mil i värsta jobbig terrängen! De passerar Abborrbacken 2 gånger! Den e helt sjuuuuukt jobbig! :O alla säger LYCKA TILL LARS till honom! Så det e bara att kommentera! :D vore super snällt om ni gjorde det, så blir han x-tra peppar ;) men ska väl läsa ut den sista boken i serien TRE nu ;) Puss// Mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0