Tibble=bajs!!!

Hahah x) Tjenare ;) Snart ska jag till Tibble med klassen och bada fast som sagt ska jag inte de för jag e så förkyld o har jätteont i halsen!! Men jag vill bada *host* men mamma säger att jag inte får såå… Fast då är det ju rätt sönt att slippa bada :) Aa, men så är det! Idag ska jag riiida min ponni och sen lastträna ;)<3 Han ska bli bäst på att bli lastad nu ;)<3 Puss på honom! Men asso snart ska jag väl gå i guessss!! Och Ellipellifjortisskalle ska inte heller vara med ;)<3 Wieee!! Fast vi får säkert en sjukt tråkig uppgift eller så får vi chilla o kolla på alla andra ?! Vem vet ;)
Ni får en gammal arkivbild på Vilma -.-' <3
Puss Linn!! Nu måste jag skynda för Mathilda e på Tibble redan så jag ska skynda för att komma dit så fort som möjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0