Taget av www.vonpotatis.blogg.se

FAKTA:
Smeknamn: Matti, knäppis
Födelsedag: 13 augusti
Bor: I ett hus -.-'
Arbete: Skolan

FAVORIT…
Färg: Rosa!! :D typ å blå, lila
Plats: stallet elr sängen ;) (elr hemma hos mira elr linn)
Drog: mobil xd
Fordon: öh, vettfan, bil?
Film: haha, johan falk, nej men jag vet väl nt, tyyyyp...
Djur: häst
Affär: Bikbok, h&m, stadium, ginatricot, JC

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
ibland, asså typ innan skolan.
Gnälla: öhh, njee, inte så mke, tror jag ;)
Skrika: haha, ibland ;)
Sova: 24/7
Drömma mardrömmar: nedå ;)
Försöka vara annorlunda: nädå, e mej själv ;)
Klä dig i svart: nja
Ha sex: enkronor i fickan ja
Hata folk: några..
Lita på folk: jarå, men jag e lite försiktig ;)

NÄR…
Åt du senast:
ett äplle för 2 tim sen
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: ehh,typ aldrig
Svor du senast: nyss
Klagade du senast: vettefan
Är det sommar: när jordgubbar äts me grädde ;)

VEM…
Saknar du:
många
Rörde dig sist: ehh, typ syrran
Fick du sms från senast: Mira bästis

HAR DU…
För många vänner:
så många det behövs!
Tvångstankar: nedå
Någon annan psykisk sjukdom: öhh, tror inte dt, kanske onormalt konstig? elr skratti.. ;)
Färgat håret: ne
 Brutit några ben: aa, nyckelbenet
Egen dator: jarå ;)
Gjort bort dig rejält: all the time
Bra självförtroende: nje, sådär
Köpt kondomer: haha tänkte men det blev aldrig av.. xd
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Blivit kär i någon på nätet: nepps
 Dumpat någon: ja

HUR...
Går du:
som en ko
Fördriver du tiden: facebook, läxor
Mycket pengar har du: lite
Tjänar du pengar: nopes
Ofta diskar du: aldrig xd
Ofta städar du: ibland, när dt e stökigt xd
Ofta träffar du din familj: varje dag, utom när jag sover hos kompisar ;)
Mycket äter du: ingen aning, väger inte direkt maten xd?

ÄR DU..
Förstående:
ingen förstår mej men jag förstår andra haha.. xd
Öppensinnad: jadå, ne, men vettfan ;)
Arrogant: ...?
Osäker: ibland ;)
Blyg: om jag är trött, haha , nämen vid ytterst sällan tillfällen
Smart: såklart ;)
Sentimental: ..........?!
Pratglad: lite så där alldeles för myclet
Beroende: kompisar, mina hästar, mobil, familj, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0