Svar igen xd

Linn om Svar ;) + bilder, från gamla tider och från Elli å Mira ;):

Glömde ställa frågor -.-'

1. Hur går det med fölet, alltså de andra! Vad de nu hette :) de jag träffade:)
2. Har ni mer bilder? Vill se mera!!!!! <33
3. Vad e ditt favoritämne i skolan?
4. Vad gör du helst på fritiden? E me miiiig elli o Mira kanske... Thihi haha ner.. :D skämta bara :p
5. Om du fick 3 önskningar, vad skulle de vara då? <3

Puss älskar dig <33333

1: Det går superbra ;) hon e pigg å så ;)<3
2: Jaaa, jag har lite fler bilder, ska ladda upp de när jag orkar xd
3: Öhh, typ ma och so geografi ;)
4: ehhm, typ e me mina hästar ;) fast me kompisar oxå, som deej elli å mira ;)<3
5: jadu, 1: se ut som dej 2: vara lite brunare xd 3: typ, kunna säga alla filmer jag ville ha å så "poff" så va dom där ;) ahha, men tyyyp, det jag vettefan, svår fråga, återkommer kanske ';)<3

Älskar dej mer <3333333

haha, har gjort matte läxan och lääääängtar tills imorn!! :D får träffa linnis, mira å ellipelli då ;D <3333 fett nice ;) annars har jag typ nt gjort nått speciellt, ;) pallar nt sitta vid datorn längre, så jag fixar väl ett tidsinställt som godnatt ;)<33 som sagt så ska jag ladda upp liiite fler bilder som vi tog när elli å mira va här ;) inte så många dock ;) men vafan vi hade kul ändå :)<3 måste borsta håret nu, annars kommer det se heeeelt cp ut imorn ;) har duschat å om jag nt borstar det så typ blir det heeeelt knäppt ;)<3 ajaj, godnatt typ, fast ne. xd



 Miclas Aristocrat ;) L.A Illusion's pappa ;) alltså Godis föls pappa ;) komplicerat men ni fattar säger vi ;)


Kommentarer
Postat av: Linnis <3

åh, han e så sjukt fiin!! <3

2011-05-22 @ 20:11:04
Postat av: Svar; Linnis<3

Yes javet <33

2011-05-22 @ 20:46:50
URL: http://sbv.blogg.se/
Postat av: patricia

.-.-

2011-05-22 @ 20:51:22
Postat av: patti

skoja bara sötnosis ;) <3

2011-05-22 @ 21:15:57
URL: http://ciaw..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0