Sug sönder 18 maj!!

Haha x) Ursäkta rubriken -.-' Men asso idag va den sämsta dan typ på hela fucking året!!! Bara Mathilda som vet :p Haha <33 Aa, nee men idag har jag nt gjort så mkt ;) Sitter o messar me några ;) Haha x) Men alla borde gå in på Beckas blogg :) Fast hon uppdaterar inte så himla bra!! Menmen ;) Jag o Mathilda stalkar hennes blogg!! Muppa vi e;)
Nee.. men asso jag har inget att säga förutom att jag borde plugga till spanska provet som vi har imrn! Hata hata hata sönder hela spanskaboken!! Hoppas jag får skitdåliga betyg eller ngt så jag kan börja på särskola eller börja i Svenska/Engelska :p Haha nee ;) <3 Kbryyyyyy..?! Yes så e de <3 Men ja.. vet inte vad jag ska skriva om haha x)
Den fina boken!!!! --.-- '''
Pusspådefina ;)/linn <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0