sry för dålig uppdatering :/

Men den ska bli bättre bara så nå veet :) Nää men jag har nt så mkt att berätta om man säger så ;) Jo, att vi har haft en sjukt skön dag idag ;) Imorse åkte jag o Patti till skolan :) Vi skulle vara där 7.50 för vi skulle till Nobelmuseet för tredje gången!! Men iaf där va vi i grupper, typ 4 i varje grupp o våran uppgift va att bygga en grej för att få ett ägg att håla när man kastar det från typ 20 meters höjd (sa hon som jobbade där men så högt kan de inte ha varit). Aa, o de va ju iaf bättre en att sitta och typ ha lektion!! Aa, sen åkte vi hem och då åt vi lunch på direkten :) Sen hade vi rast och sen dans för att gå igenom innan vårshowen :) Sen slutade vi kl. 13.20 <33 Love it!! Sen drog ja till satllet och red ut barbacka (utan sadel för er som nt vet) med "uppdragna" (ni fattar, så man får bara underben) ridbyxor och converse och en tröja ofc ;)<3 Sen så aa åkte jag hem och nu sitter jag här och har fett tråkigt ;( mamma kommer hem klockan 21.00 :/ boring!!!! <3
2 från varje grupp släppte ner ägget och dess "falskärm"
Jag hoppar rätt högt över 45 cm. När det e så lågt e de ju meningslöst att hoppa högre-.- patti hoppa också skithögt över <33
puss /linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0