Som vi alltid säger! Kommentera mera!

Tjenare alla små barn :) Nu kom jag precis hem från stallet (fast molly rider W idag så jag bara åkte dit och kramade hnm lite o så+ ica ;) Och idag hade vi ju spanskaprov! Åh fyfaan -.- Så boring :/ Sen fick jag tillbaka mitt växtrikeprov :) Haha jag e så dålig.. Men jag hade missförstått en punkt på provet så jag hade läst på fel sida -.- faaail!! O just den punkten kunde man få 11p på och jag fick 2/11 såå.. jag sumpade ju de 11 poängen men enligt mig så var det hennes fel (dålig info :p) men jag fick iaf ÖM (övermålen) så de va väl bra ändå :) Haha x) Menmen.. nu ska jag o mami ha en musig kväll och slaffsa i oss revbensspjäll och sen trycka i oss jordegybbar framför TV:n ;)<3  Haha ;) Sen imrn ska vi ha matte diagnos men jag kan inte % så vi får se hur de går :P men nu har jag inte så mkt att säga :) Jo.. att de kommer bli den bästa helgen ever!!! minst 10 kommentarer för att ni ska få veta vad jag ska göra 7 timmar här ifrån :p tsss… ;)<33
det går inte att ladda upp bilder men ni får senare ikväll :) oke?? <33
ful arkivbild men så ni har ngt att skratta åt -.- ;)<3
Puss linn<3

Kommentarer
Postat av: stallviggeby

Svar: Tack du för komplimangen, haha! Det är våra egna hästar.

2011-05-19 @ 19:21:11
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Linn

Aa okej!!!!!!!!!!!!! -.-'

2011-05-20 @ 14:23:41
Postat av: Victoria

Heej!

2011-05-21 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0