Snart i Skåne!!

Hallo! Sitter o messar med matti.. eller ja.. jag gjorde :p Men snart är vi i Skåne, men de är fortfarande 2h kvar tills vi är framme dit vi ska! Har väl suttit i bilen i drygt 4 timmar, rätt långtråkigt;) Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! När vi är framme så lägger jag ut lite bilder:) Men inte på ponnyn :) eller kanske! Haha x) Men som sagt, nu sitter jag i bilen o har tråkigt. Mamma och jag ska förbi ett café för mamma vill ha kaffe för hon är trött, men de kan man ju förstå!! Hehe :p Men bloggar ikväll!! Puss på rolig dialekt! /Linn Btw mamma o jag stannade på Max (finns ju ingen annan stans typ) och hon i kassan sa ngt men mamma hörde inte vad hon sa för hon pratar så roligt mamma bah: Va sa du? Tyå flera gånger HAHAH x) jättekul... naaaaat men ändå!! Hoppas jag fattar vad alla säger här i Skånaland :p

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna! ♥

fin blogg!! :)



allt bra med er?



kram

2011-05-21 @ 15:25:51
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0