Ska till stallet typ snart ;)

Tjeenare alla små läsare ;) Aa, har nt bloggat så mkt idag (haha inget)  så jag tänkte slänga in ett sjukt kort inlägg för att vi har gäster och de e liite pinsamta tt gå ner för att blogga eller vad skulle ni tycka?? Haha de tycker ja iaf<3 Så idag så har jag o mamma städat nästan hela huset :) Sen gick jag ut på en lång promenad och sen lekte på ängen med hnm sen kom mammas kusin som har fått en bebis så nu sitter de där uppe och försöker få henne att sova. Hon e såå söt!! Jag tar hand om henne så Helena får lite lungn och ro :) Hennes första bebis så de e ju lite jobb och man e ju trött efter långa nätter ;) men nu ska vi inte prata om bebisar osv. Haaha xD Snart ska vi till stallet så ska tejeen som red igår komma idag ;) De gillar Winchester så mkt så de kommer bli bra tror jag:) Och för alla som inte förstår så: Man kan inte ha en ponny hela livet ut, i detta fall har han blivit för liten:/ Så fråga inte mer varför jag ska sälja honom. För jag kommer inte svara :)<3

Blev inte så sjukt kort inlägg som jag trodde de skulle bli!! Haha X)
Igår kväll!! Fast jag och Mathilda pratade mer än så fast jag orkade inte ta kort för varje menut typ haha!! Men vi pratade bara 35 min (har kollat på telefonen) men sen pratade jag me andra så jag gick o la mig kl 1 haha inte sent men men ;)<3 Mobbas nt --.--' Och sen när vi sa hej då'''' så slocknade min telefon. Ni ser ju 4% plus 12 min då hade jag 1% kvar o så slockande den. vilken tajming ;)<3
Vi har ätit fruksallad och glass ;)
Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0