Sitter i bilen

Hmm, ovanligt? Nej, men jag ska ju tävla idag :D ska bli fett kul, Harmoni å Diana ska krossa alla! :) nee, vi ska bara köra träningslopp kan man säga ;) men det gör ju ingenting om man vinner x) haha, men glömde ju såklart min kamera så det blir väl Iphone bilder.. ;s men men ni får bilder iaf, men det blir nog imorn för vi kommer hem typ kl 6 å då ska vi äta middag sen så ska jag göra lite läxor å typ sova för då kommer jag vara helt slut ;) blir väl kanske nån mobil update under dagen när jag inte tävlar, typ i pausen ;) nu ska jag bara sitta i bilen i 2 timmar innan vi kommer fram oxå, min start går 13:10 tror jag å sen ska kg tävla i ett till lopp men det går senare, önska mig lycka till! :D Puss// Mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0