Sitter i bilen

Aa, som sagt så sitter jag i bilen påväg till skolan å anledningen till att jag inte bloggade igår va att när jag kom hem så stack jag direkt till stallet å tränade Famous Wilmas höst medans hon tränade Power ;) aa, men det tog rätt lång tid för vi var hemma typ 4 så vi va klara precis när vi skulle äta, åt Tacos ;) aa, men sen så gick jag upp å pluggade NO i 2 timmar -.-' men nu kan jag allt så de e väl bra ;) men då va klockan typ 9 å då var jag skit trött å kollade lite på tv å somnade typ sen.. Men det ska bli bättre update! Lovar ;) Juste vet ni en grej? Wilma min lillasyrra har blivit utagen till att intervjuvas för Wildkids! :D hon och 499 andra barn blev utvalda av 10000 andra barn! :O fett grymt! ;) aa, men e snart framme nu Puss // Mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0