Resan till skåne 2

Jag var så förväntans full på att rida B! Efter all bilresa var vi framme… efter 7 långa timmar :)

"B" = hans namn, orkar inte skriva hela!

Aa, så vi kom fram till Bed & Breakfast, där vi var ensamma i den lilla stugan, med tomt och så :) Men de var rätt mysigt faktiskt. Hon som rider B (inte ägaren för ägaren är runt 60 år kankse) ringde och sa att vi kunde komma tidigare och så gjorde vi :) De sköna var att det tog ungefär 1 minut att åka till B! När vi kom fram stod han där i sin box. Vi tog ut honom och ställde honom i gången och så började jag borsta! De var så kelig och ville hänga med huvudet på ens axel hela tiden o så :D Sedan red Josefine först och sedan Jag. Det kändes jättebra, men mer om ridningen orkar jag inte riktigt skriva om. Men när vi hade ridit åkte vi runt i Höör och försökte hitta en mataffär och de gjorde vi efter ett tag.. höhö :$ Men där köpte vi mini kycklingben och typ ngt annat. Kommer inte ihåg =) Men sen när vi hade ätit och sånt så gick vi ut med Ragnar så gick vi och la oss. Klockan var väl runt 22.30 när vi gick och la oss men vi skulle ju faktiskt upp 7 dagen efter!! :)

På morgonen så åt vi frukost och sedan vid 9 åkte vi till B =) Ja, vi gjorde allt som vi gjorde dagen innan, borstade, sadlade och tränsade. Och sen kom de roliga... uteritten... :P -.-'

Vad tror ni hände? Kommentera om ni vill att jag ska fortsätta att skriva :)<3

Puss /Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsättning! <33

2011-05-23 @ 19:27:57
URL: http://sbv.blogg.se/
Postat av: Pålleeeeeee

Fortsätttttt!<3333

2011-05-23 @ 19:36:53
URL: http://tabyponnyn.blogg.se/
Postat av: emelie

vill veta ;D

2011-05-23 @ 21:01:55
URL: http://tabybrudarna.blogg.se/
Postat av: Victoria Manberger

FORTSÄTTTTTTTTT!!!!!

2011-05-25 @ 15:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0