Puss <3

Det finns inget som heter " Jag älskar att hata dig" "Jag hatar att jag älskar dig" när det gäller dig! Men de som gäller för dig är "Jag älskar att jag älskar dig" "Jag hatar att hata dig" Du är mitt allt och jag hatar när det blir så här! Jag blir deppig, jag kan inte le, jag kan inte blinka utan att de börjar rinna tårar! Jag vill inte hade det så här! Jag älskar dig och du får mig glad, du får mig att le och jag kan blinka utan att det kommer tårar när det inte är som det är nu :'( Älskar dig… det kommer ingen att kunna ta ifrån mig!!

Puss älskar dig!! <333



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad har hänt ???:( <33

2011-05-20 @ 21:33:34
URL: http://tabybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0