Promenad :)

Halloo, kom precis in från en promenad med Ragnar :P Först orkade jag inte men jag fick så sjukt dåligt samvete så nu vi 22 tiden så gick jag ut en sväng :)<3 Känner mig fett snäll :p Haha xD Men jag hade inte så mkt mer att säga :/ Ska nog ärligt talat gå och sova haha x) för jag e så sjukt trött och så ska jag upp kl.6 imrn såå.. Ska väl kolla lite på TV först sen går jag och lägger mig <3 Lägger bara ut två bilder från musiken idag:) Fina bilder på Jole och Ellinor :P En bild där jag nt riktigt vet vad Joel ska göra med Ellis huvud :$ o de roliga e att elli nt vet att han står där!! haha och en där han sitter jättefint och Elli har kul :P
Soo nice -.- haha xd!
Puss o god natt från lilla Linnis ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0