Nobis

Öhh aa, sitter på Nobis nu å ska väl göra läxor eller nåt medans mamma å pappa e på möte ;) aa bara så att ni vet så ör Nobis ett 5 - stjärnigt hotell aa som mamma å pappa typ har personal på eller nåt, men nåt sånt ;) aa, men vi har ju haft en vanlig dag fast vi hade Växtrikeprov! Haha fast det var rätt lätt så det gick bra ;) yes,haha, Linn bet mej idag när hon ville ha min mobil, aj!! :O men ska nog göra läxor nu å sen nöt mamma å pappa e klara så ska vi dra till Tegelbruket å äta ;) blir fett nice xd men när jag kommer hem så ska jag ladda upp lite bilder som Peter tog igår på tåget å så ;) aa men ska jag göra läxor nu :) Puss// Mathilda <3

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-12 @ 17:21:25
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0