Ni e fett dåliga på att kommentera;)

Tjohoo! Jag säger det här från början: Om jag nt får minst 5 kommentarer slutar jag blogga. De e inget hot haha x) Men man vill ju ha lite frågor/bara kommentarer! Ni kan väl bara skriva ngt eller som visar att ni vill att jag fortsätter blogga... om ni nu vill de <3

Juste jag skulle berätta lite om hoppningen som va igår;) Jo, jag hoppade/tävlade/clear round på Valla (där jag står) och det gick asbra <3 Jag hoppade fram lite sådär smått och och så hoppade jag ett hinder på framridningen som va på 80cm för det stod så så alla hoppade typ de oavsett höjd typ.. eller jag vet nt;) Men sen gick jag in och hoppade banan. Det va typ "oxrar", rättuppstående, plankor ;) Wiee! Det va på ett hinder rosa plankor och vita bommar, fett tjejigt<3 Sen ett med svartvita plankor ;) Hihi :D Ja de va väl de tro jag ;)

Idag så redovisade jag!! Så jäkla nervös så jag darrade lite men alla sa typ att det såg bra ut fast man vet ju nt om de bara sa så?? ;D Jag bjöd på vattenmelon, ananas och stjärnfrukt ;) Men jag trodde att alla åt under redovisningen sen bah: Får vi börja? När jag hade slutat!! Fett pinsamt, men men! :) 

Aa, sen idag så åkte jag och pappa och kollade på ett jobb hos en tant (eller ja pappa kollade väl mest) och hon bah: Jag här i köket vill jag ha lila mosaik (stora fyrkanter), på den vänstra delen. Och på den högra delen vill jag ha svarta avlånga kakelbitar?? Jag bah: Jaa, vad fint -.- Hahah hon bah: Ja visst blir det eller hur? så kollade hon på pappa. Pappa bah: Jaa, det går väl :S Eller ja...? Så fult!! ;) Hahah x) Aa, men nu orkar nt ni höra mer så..

Chaoi ;=)

Man ser nt mig som tur va haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0