Mathilda hissar/dissar! :)

Okej, tänkte köra en hiss/diss nu så ;



Sommarn- Sommaren kommer ju snart! Det hissar jag lätt, även fast det e lite små kallt just nu ;s

Träningen- Jag har ju börjat träna! :D det är jobbigt, men kul, idag sprang jagupp til rakbanan å tillbaka vilket är typ 2km, nästan ;;) Meeeen jag måste börja me att träna lite när jag springer för jag får ont i smalbenen ;s

Godis + föl- Godis har ju fått ett föl å hon e ju världens sötaste, lilla L.A Illusion, världens busigaste också;) Men jag har ju börjat träna Godis igen, så kul, finaste hästen i världen ;)

Bloppis- Ahh, blir galen, måste ha det där linnet.. Men iaf, ska kankse ha en bloppis, ska ta å rensa ut garderoben å kolla vad jag hittar ;)



Mina böcker- Har typ inga böcker att läsa kvar! :O Har läst ut alla 10 böcker i serien TRE nu så... Nån som kan säga nån bra bok? Gillar typ fantasy, spännande å läskigt ;)

Mina ben- Ahh, jag red ju i mjukisar så mina ben har typ värsta såren som vägrar att läka, sen är dom ju kriiitviiita å sen så får jag nån skitgrejs, som hette typ benhinneinflammation som gör att när jag springer, iaf de första gångerna, så har jag jätteont i benen ;(

Kommentarerna- Ahh, blir nästan tokig på att ingen kommenterar :( blir ledsen oxå.. ;( gör mig glad å kommentera mera om vad jag ska göra.. Åh förresten, tipsa alla ni känner om vår blogg, vill att statistiken ska höjas liiite mer.. ;(

Det var väl det, som sagt kommentera mera :D <3

Puss// Mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0