Lite om praoen :)

Långt inlägg om praodagen, hoppas ni orkar läsa :)

Aa, idag så gick vi upp typ 7.30 o sminkade oss och tog på oss våra onepiece och gick sen ner o kollade lite på datan och började på läxaan :p Sen blev vi fett stressade för bussen skulle gå om några minuter så vi sprang typ till bussen och då hade den redan gått typ så sprang vi tillbaka och till en annan busshållsplats men då åker bussen när vi kommer fram så de vi fick göra va att springa till Centrumet. Asså jag hade min stora påse med kläder och sånt och min skolväska!! och vi sprang i 20 min typ!! I den värmen också! Fatta hur jobbigt de va-.-'
Men sen kom vi fram och då var vi 3 min sena men de gjorde inget för dem va inte där :D Sen gick vi upp på "kontoret" och där spelar dem in radio också så man hörde när de satt i små rum och bah: Ja, de där va Rihanna med "What's my name". Nu har vi Cecilia här och ska prata om... osv osv! Haha skitkul! xD Men sen fick jag och Elli träffa Sofie (hon som va våran "ledare" haha) och hon va jättesöt! Hon va rätt ung så de va skönt! Men sen fick vi börja "jobba". Vi fick en lista på 28 affärer som vi skulle gå till och dela ut 20 stamkundsväskor (man gav två pack, fanns 10 i varje "pack") och sen skulle vi fråga om de ville ställa ett litet ställ på sin disk eller så (bild nedan) men de va typ 2 eller 3 som inte ville ha :( Haha men efter de 4 eller nått så gick vi till en Kina restaurang och åt friterad kyckling med sötsursås och ris och coca-cola<3 Love love !! <33 Men aa sen va vi ju duktiga och besökte alla 28 butiker och när vi var färdiga hade Sofie köpt bullar och så dricka så gick vi och satte oss i en liten park eller aa en minipark och pratade massor om skolan, lärare, klasskompisar osv, sen helt plötsligt kom vi in på att jag hade satt mig i en myrstack ju (som jag skrev i mitt förrförra inlägg) och så berättade hon en äcklig grej som hänt henne men orkar inte berätta de :p Sen de sköna va att hon inte va så vuxenvuxen i språket! Vi pratade om en grej o så svarade hon: Hawaii!!! Haha, ja en liten ö med palmer what ever! Och så sa hon "hon bah" hela tiden kändes det som haha <3 Hon va jättesnäll och allt ;) Så de va en lyckad praodag ;)<3


Juste, vi köpte ben&jerry i täby c igår :)


Sådär gick man hela tiden:)

Men så fint, allt de gick vi med :=)



aa allt godis som vi åt igår instead of middag :) så busit ;)<3

Haha nu fick ni lite bilder :-) Imrn är det Grönan med klassen så blir ingen uppdatering från varken mej eller matti :)

Alla som redan varot på grönan kommenterar, vill se hur många som varit där och inte jag ;)

Puss /Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0