Lidingö Ultra 50 km!

Hej! Sitter på en liten gräsplätt nu me mamma Wilma å wera medans pappa stretchar efter 5 fucking mil å passerat Abborrbacken två gånger! Den e typ 70 grader, nee, men skiiitbrant i typ 200-300 meter inte så långt men ändå! Iaf, så ska jag bara berätta lite vad vi har gjort: först så drog vi till Bettan, mamma kollade lite grejs, vet inte riktigt vad, men sen stack vi till stan som sagt å handlade lite kläder;) lägger upp bild på dem grejerna sen när jag kommer hem ;) vi gick där ett tag å sen så stack vi till mc donalds å köpte lite kaffe å mat, sen så precis kl 13:00 så satt vi bilen men så fastnade vi i Sergels rondellen såklart... -.-' så när vi kom till Lidingö så var ju pappa redan i mål så det var ju lite taskigt.. ;s men nu har jag atgit lite bilder som jag laddar upp när vi kommer hem ;) vara en timmes bilresa hem nu -.- Puss// Mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0