Lång dag, men sjukt rolig!!! <33

För det första saknar jag min min min Mathilda!! Den finaste ungen på jorden, den man kan lita på och den man kan ha roligast med :-) Puss på dig du e de finaste som finns ;) Förutom min tuggummiautomat x)  Aa, så är det :)
Men jag orkar inte lägga upp bilderna på kläderna :-) Palla -.- Aa men sen idag så ska vi till min moster och mina två kusiner :) De fyller år (aa nt just idag men men ..) så vi ska äta tårta typ och sånt och ge presenter <3 Fast först ska vi förbi och köpa en one piece<3 Har present kort där så.. :) Men sen kommer en som vi känner som ska rida Min Lilla Älskling:)<3 Vet inte riktigt vad jag ska blogga om ;) Ngt förslag? Annars slutar jag nog blogga… får se :s Orkar nt lägga ner tid för att blogga (har inget liv -.-) och ni liksom inte e aa ni fattar ;9 vet nt hur jag ska förklara men jag kommer säga typ innan måndag om jag slutar blogga ;/ Eller nt ;)<3 Haha men nu ska jag äta frukost och sen ska vi pka så de blir väl inte så mkt uppdatering <3
Puss /Linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska någon rida er ponny !?

Jättefin blogg ! Sluta inte att blogga :(

2011-05-14 @ 12:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0