Kommer ...

Kanske inte blogga så mke imorn ska ju åka bil till Skåne ;) får se hur mke jag bloggar under helgen, ska försöka få tillgång till dator ;) det blir nog ganska lätt men ändå ;) men ska upp tidigt imorn å jag e skittrött så ja pallade inte ladda upp bilderna ;) gör väl det nån annan dag ;) men jag tänkte berätta lite vad vi gjorde, aa efter Nobis så drog vi till Tebban å åt på Tegelbruket, körde på en oxfilé me pommes å sen en choklad cheesecake, tjockis? Hihi, men men ;) aa, men d tog rätt lång tid så vi va hemma typ halv 9 å då skulle jag packa å sånt, så.. Det vart inga bilder ;) Jaa, vettefan om jag ska hoppa in i duschen nu eller kl 5 imorn? Hmm satsar nog på nu, så jag ska väl dra nu Puss \\ Mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0