Kommer inte blogga i helgen

Hallo, aa som rubriken säger så kommer jag inte blogga för jag ska till skåne imorgon och provrida en poni och kommer hem väldigt sent.. typ senare än 00.00 o då är man ju inte så haj på att sätta sig framför datan och blogga ;) haha xd! Så jag lovar er att mathilda kommer ha världens bästa uppdatering o massa bilder!! Men de ända jag säger är att jag kommer sakna Mathilda och Mira sjukt mkt!! Älskar er <3 Fast jag kommer ju såklart sakna Ellinor.. henne glömmer man inte!! Asso ni ska bara veta hur mkt jag vill vara er! Slippa alla fu**ing problem, ha era sjukt snygga fejs och allt!!! Så sur på att jag inte får vara er!!! Så jag längtar efter er så sjuuuukt mycket redan nu;) Ses på måndag era sötnosar och hoppas att ni hare fett roligt hos Matti nu!! Ni måste messa o sånt me mej för jag kommer ha fett tråk på vägen ner… ;s <3 Puss på er!! Älskar er o ingen annan!!!!!!!! Så alla veet de!!! Bara ni ;)<3

¨

Detta är den finaste på jorden!! <3 Den snällaste framför allt i hela världen!!

 

orkade inte ladda upp bilder på mira och elli ;) haha xd! ja e slöö, javet ;)<3

 

Puss/Linn

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0