Kommentera mera..

Hmm, vet inte vad jag ska göra för att få e att kommentera? Blir lite tokig! :D  ahah, nej men i fredags tror jag, ehh aa, då redovisade Mira bästis!" Skiiita duktig som alltid! känner mej så dålig bredvid mira.. ;S menmen å idag så redovisade Linnis sötnosen! Hon e så roolig, för hon bah: Asåå jag mår illa, du måste stå här me mej å redovisa. Jag: Men snälla Linnis..men jag gjorde det! :D hon var huuuuuuuuuur duktig som helst! :D Puss på dej, du va bäst! :D åååäähhh, vet ni vad som är en så kallad "delikatess" på Kambodja som Linn redovisade om? Det är Skuon spindlar! asså tarantellor?!!?!? hur kan man äta det ::::OOOOOOOO omg asså, men aa, sen bjöd linn på stjärnfrukt, nomsigt, annans, mmm, å vattenmelon, mums! <3 allt va gott ;) men ska nog göra klart läxan nu så puss ;)¨



Random pic.

Puss//Mathilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0