Kollar på Tv ;)

Nu i kväll vid 17 tiden så var vi nästan ensama i stallet jag o Pauline. Och då hade vi vattenkig, för de spöregan ju ute så vi prang i köket och på toaletten och sen så hälde jag allt vatten på henne.. busig jag e ;) Fast puss på dig<3 Men sen så tog jag en svamp med massa vatten på och så sa ja: ska bara tvätta w:s vattenkopp. Så gick jag mot henne och kramde henne.. trodde hon ja men jag tröck typ svampen på hennes ansikte ;) Jag e busig;)<3 My God!! Nee men jag har nt gjort några läxor men jag pallar nt såå -.-' alla lärare får väl tycka att jag e värsta slappungen men vafan ;)<3 Fast jag gör ju läxorna sen ;) <33 Nu har jag pratat med Min ängel i Telefonen och så ;) Puss älskar Mathilda över allt i hela världen bah så alla vet de;) <33
Bjuder -.-' Man ser inte hur blöt jag e;)<3
Puss //Linn<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0