Jag vet..

Jag vet att jag inte har bloggat nånting men jag har haft fullt upp! :) när jag kom hem så drog jag direkt till stallet å tränade Cibell ;) sen så tvättade vi vagnarna å sen tog vi in Godis å jag red ne Ebba, som red Felicia ;) hon va så fiin idag, vi red dressyr lektion ;) iaf, sen gick vi in åt middag, kött potatis å bea ;) sen så åkte Ebba hem å jag fixade lite å nu ligger jag å myser i min säng med mina småsyskon å äter ben&jerry å kollar på Talang 2011 ;) aa, imorn så ska pappa iaf springa 5 mil! Han e liiiiite otrolig bara ;) sen på söndag så tävlar jjag så helgen e fullbokad ;) men jag ska va lite social ;) Puss// Mathilda <3

Kommentarer
Postat av: patti

Ebba Arrhult?! <3

2011-05-06 @ 20:49:02
URL: http://textochmode.blogg.se/
Postat av: Svar; Till Patti

Nej! Ebba e en tjej som kommer upp till oss å tränar hästarna å så ;)

2011-05-06 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0