Jag vet att jag nt bloggade igår men de va en GALEN dag;)

Alltså ingen GALEN dag utan en GALET TRÅKIG :/ Aa, nee men jag red vid 2 tiden, så red jag ut själv.. fett boring men jag snackade med mamma hela tiden i telefon så de va chill ;)<3 Aa, sen drog vi till Dojjan för han fyllde år och de va bara massa "gammlingar" där så jag satt och höll på med telefonen och typ sov x) Men sen så åkte jag o pappa förbi Valla Thai som inte heter de längre utan de heter Valla Thai & Sushi :) De e nya ägare, ny meny, nya väggar, ny disk… nytt allt ;D Men sen när vi hade handlat så drog vi hem och åt me mamma ;) Okej, nu gör vi detta lite kortfaktat… åt, tog bort allt från matbordet, gick ut med hunden, gick upp där de två latmaskarna satt, åt godis och drack läsk :) Sen så gick mamma och la sig kl.21.40 pga att hon skulle till skogen och träna spår (asso idag, hon har redan åkt, ragnar ska göra ett anlagsprov!!!!) hoppas han klara det ;) Fast jag och pappa tittade på Criminal Minds<3 Och pappa somna lite i soffan men jag kollade och sen skulle jag berätta vad som hade hänt.. jag bah: asso en tjej blev skuten, hon kollade igen de där dörrhålet aa du vet…(han hade somnat till) jag bah: pappa!!! så svarade han: en fjärdedel!!!!!! Vafan?? En fjärdedel?? Så nu har vi suttit och asgarvat åt de typ hela morgonen… naaaat!! x) haha ;D inte så kul ja vet men ni hade ngt att läsa om..??!!?!??!
Mamma och hennes syrra ;) som har en lägenhet där på samos ;) - 2010
Jättekul bild men men ;)
Mobba inte min knubbiga mage ;)  i juni eller juli 2010 ;)
Pu ss fr ån li nn ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0