Jag har kollat på Ronja Rövardotter!!! x)

Haha, jo de e sant :S Jag vaknade och så gick jag ut och tittade på TV ;) Men det va bara skit på TV, så kom jag till ngt program som va rätt roligt, jag la ifrån mig fjärrkontrollen och sen kollade jag på de men de slutade och då kom Ronja Rövardotter… men jag hade lagt ifrån mig fjärrkontrollen framme vid TV:n så jag orkade inte resa mig upp så då låg jag och "kollade" på Ronja Rövardotter i typ 10 min :D Haha x) Aa men så var det:) Men nu ska jag nog fixa lite o så och så bloggar jag lite mer idag och ikväll!! Har så mkt läxor den här veckan :) mm.. de e nt kuligt:( <33
Btw, (till alla ponnimänniskor som står på valla) jag ska rida ut idag;) E de ngn som ska de också eller?? De va de de ;)
Igår när jag gick med W, han har lite problem med A-brunnar ;)
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0