Jag har inte övat på växtrikeprovet :S

Asso de e skandal!!! Hahah, nee men asso jag kommer få sämst omdöme och säkert rätt många fel, eller alla men vem bryr sig om NO asso..? <3 Haha !! x) De e inget jag kommer syssla med i "framtiden" om man säger så ;) Nee men sen har jag varit jätteslö med läxorna den här veckan :/ Har nt gjort läxan som e till imrn, har inte gjort läxan som e tills i över morn, sen har jag inte pluggat till provet som sagt!!! Ööööööö…. palla blogga om läxar men jaa!! hAR INGET ANNAT ATT SKRIVA ;) oj nu blevd e stora bokstäver där men jag orkar inte fixa de bah så alla veeeet dä!!!! Ska börja plugga nu såå här får ni en vacker bild på provpappret --.--
Och fråga mej nt vad jag har skrivit på de och varför jag har gjort hjärtan!!! <3
framsida
baksida
Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0