Hos elli <3

Jag och elli dampar nu så jag kan nt blogga men jag måste säga en sak: Elli och jag va ute o fotade och så sa hon att jag skulle sätta mig i gräset på en äng, och då satte jag mig på en öppen fläck och sen tittar jag ner! Då ser jag att jag sitter i ett myrbo och hela mitt ben var täckt med myror!!!! Jag får damp o alla myrar kryper över mig men jag får inte bort dem då börjar jag typ gråta, haha! Men sen får jag bort lite och jag av mig min tjockis tröja och mina skor och skriker och sen ser jag att de nt finns några kvar men då ser jag 4 st typ som kryper på mina byxor och då får jag damp!! Asso jag fick verkligen panik!! Tänk att se sitt ben vara täckt med myror och sen gå tillbaka och se ett myrbo just där jag satt!!!!!!!! Shiiit!!! Bloggar imrn och ni får bilde;) Puss från oss två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0