Hmm..

Tja, sitter vid datorn nu å sak typ äta snart ? middag kl 4 lixom xd ahha, men jag vettefan ;) hur som helst så svarar jag på frågestunden imorn ;) så kommentera nu, så får ni svar imorn ;)<3 men igår så hade vi en vanlig skoldag å sn så hämtade pappa mej, mira å elli från skolan, å då stack vi hem till elli för hon hade glömt tandborste å bikini xd <3 ahah, glömska unge ;)<3 ajaj, sen så åkte vi hem å löshoppade lite hästar, fett kul! :D det tyckte mira å elli oxå ;) aa, efter det var vi helt slut för det var så varmt så badade en stund å elli fick värsta krulliga ¨håret, Suuuuper Guuuullligt! :D haha<3 men sen typ gjorde vi ellis powerpoint om egypten, den blev jätte bra ;)<3 sen hade pappa grillat oxfilé så det åt vi tll middag med potatis och bea sås ;) super gott! :D sen satt vi å snackade aslänge me mamma å pappa ;)sen tog vi vårt godis, bilar, chips och choklad (tjockisar xd) och gick ut å kollade på pirates of the caribbean the curse of the black pearl, never say never, johan falk och pirates of the caribbean 2 ded man's chest sen va vi typ uppe till 2 elr nåt, ganska tidigt men vi blev jättetrötta, iaf jag å elli då stängde vi av och somnade ;) sen vaknade vi kl 11.20 typ å åt upp resten av godiset och kollade klart på pirates of the caribbean 2 ;) mamma sa även att Ambra hade fått föl, så vi gick ut och kollade på det, sen gick vi in och kollade tågtider och gick ut till lilla huset och satte på pirates of the caribbean 3 at the world's end ;) men vi hann nt kolla klart på den så jag fick låna den av elli <33 tack! :D <3 aja, å nu siter jag här å har precis ätit middag å ska gå ut och kolla klart på pirates of the caribbean 3 ;) <3 bilderna pallar jag nt ladda upp nu, gör det nog imorn elr ikväll ;) puss <33


PS. saknar Linn mest av alla så det så ;)<3


Ignorera mitt vackra ansikte ;)<3

Puss//Mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0