Hemsk o rolig ridtur med Linda :)<3

Haha, eftersom de e så jobbigt att läsa långa inlägg kommer jag att skriva kort nu då:)
Vi började att rida Hagby ;) så började de dugga lite sen började de asregna sen så blevd e klart och vi red och så:)
Sen när vi kom en bit asso mer än halva spöregna de och då menade jag spöregn fattar ni!!! Och sen började de åska och vi satt på hästarna o de va fett läskit !!! <3 Ponnisarna blev rädda men efter typ 4:e åskan började de bli "vana" aa ;)<3 Sen kom vi till Hagbylunds ridskola och vi stannade där och frågade om vi fick stanna där i deras ridhus eller ngt. Asso våra ridbyxor såg ut som tajta strippläderbyxor.. ursäkta uttrycket men de va ju så vi sa!! men iaf så kom en kvinna (tänker inte nämna namn) och vi frågade om vi fick stanna där och sa att våra ponnisar va rädda hon bah: nej ni kan rida hem de e ni som e rädda-.- vi bah: ursäkta? vi e inte rädda.. eller jo lite (men bara att vi skulle tappa ponnisarna så de skulle springa bort) o hon bah: ja stackars dig (och pratde med mig) du har en grå nästan vit häst, om blixten slår ner så träffar den ju dig. Jag bah: Va?? Tack för förvarningen, de blev ju knappast bättre?? -.- sa jag skitsurt! hon bah: men ställ er där borta då, (och pekade mot vägen) linda o jag bah: nej tack!! så fick vi gå in på gården men jaja-.- seen bestämde vi oss för att typ skena hem och då ser vi blixtar framför oss och snacka om att få panik!!!!!! ;O Aa, sen travade vi as fort hem och när vi kom hem va mamma hemma o va jätteorolig och jag ahde 9 missade samtal från alla i stallet!! och sen kom mamma med torra kläder för jag såg ut som ett blötdjur med *host* jättefina kläder! ;)<3 Aa, men nu fick ni en sjukt kort "berättelse" men nu ska jag äta så puss puss //Linn <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0