Hemma, snart sova..

nee:/ Haha x) Nee men nu sitter jag framför datan (som alla fattar) och lyssnar på musik. Asso mina öron sprängs!! Brukar nt ha på så himla högt men det känns rätt bra att liksom inte höra någonting annat ;) Hhihih, nee men idag var jag i skolan som alltid ;( Och jag fick tillbaka mitt Asienprov och jag fick 78/78! Känner mig fett duktig... haha x) Nee men de e ju bättre än ngt annat <33 Fast alla kollar bah: Jävla satsare!! Man bah: Omg! Skaffa ett liv! Bara för att jag e bättre än dig;D Aa, sen hade vi musik, och de e ju nt så mkt musik för man gör inget... kollar facebook! Youtube osv:) Hhihi, vad busiga vi ee!! ;) Aaa, fast nee, fast jaa, fast nee, nu vet jag nt vad jag ska säga.. hmm... öö, vi har engelska prov och jag har inte övat än. Aa. det va väl de?! Har nt så mkt att säga:) HAHAHAHHAHAH X) okej nu fick jag ett psykanfall!! Hahah x) Asso de va en tjej som läste en text.. hon bah: Hon har ett starkt pyske! AHAH x) fast man uttalar det ju: syke!!! OMG!! <33 Aja nu ska jag nog dra :)

Wärldens bästa ponni<33333

Puss /Linn<33

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken fin bild på winchester :) riktigt fin :D

2011-05-04 @ 17:25:43
URL: http://tabybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0