Hemma… och när man har det som bäst så..

måste man göra läxor.. plugg -.- Aa, men nu sitter jag hemma och e med Patti men vi har inte gjort läxan som e tills imrn -.- Åh.. aa men iaf så idag så va jag nt i stallet utan åkte direkt hem och gjorde inte så mkt <3 Åt grekisk sallad och badade lite i poolen :) Aa, men idag ska min lilla Patti sova hos mig och vi ska ha de bäääst ;) <3 Aa, så de så :) Meen.. idag när vi var ute med Ragnar så träffade vi på en igelkott ;) Jättekul!! Aa, men sen när vi nästan va hemma så sa Patti: Hallå, har du min påse (med kläder i)? Jag bah: Nee, vart e den? ;)<3 Patti bah: Faan, jag har glömt den vid igelkotten!!! -.- så sprang hon tillbaka och hittade sin efterlängtade påse med sin fina tanborste i ;)<3 Men nu får ni kolla på lite bilder:
nu ska vi plugga som pluggisar göör -.- <33 puss ;) <3
Puss /Linn o Patti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0