Halo

Hej, sitter typ å lyssnar på can't get enough -black eyed peas ;) om ni undrar vrf Linn nt har bloggat så e dt för att hon inte har haft tid ;) hon har varit på hundutställning :) men iaf, så har jag gett alla hästar mat och vatten, jag fick dra ner 3 dunkar me vatten till brevlådorna själv xd asså en dunk väger typ 20 kg så det blev rätt tungt :) men hur som helst så kom sen en tjej som skulle ställa in sitt sele på sin häst som hon har här ;) sen åt jag lite lunch ;) typ kyckling å köttfärsås me spagetti, fast jag hatar spagetti men ändå xd hah, sen typ satt jag å chilla inne hos farmor tills mamma å dom kom ;) det gick bra för alla barn :) men ska typ göra ingenting nuxd







Puss//Mathilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0