Hallo, statistiken höjs!

Och sen åker den ner till 0 typ, haha x)

Nee, idag slutade vi 13.20 så åkte jag direkt till min poni. Fixade allt o så, sen så fick jag skjuts hem och nu sitter jag och kollar på Ghost Whispere! <3 Ja, vad ska man säga?! Beroende kankse? Haha, nee men jag har väl nt så mkt att säga ;) Jo att ni e tråkiga... får inga kommentarer = tråkigt att blogga!! Fast nee, jo fast jo! <3 ;D Men asso ni får tråkiga inlägg eftersom ni e tråkiga så då blir det ju lika... eller hur??! Inte orättvist någonstans :) Hmm.. sen imrn ska jag hoppa ;) Fast de va ju nt så intressant =) Fast jag tänker inte lägga ner tid på att skriva roliga grejer efetrsom ni e så tråkiga...




Från dansen idag ;)
btw. om jag nt får minst 3 kommentarer då, så slutar jag blogga... och det gör jag ;)
skriv bah: fortsätt blogg! eller ngt!! hej då på er tråkungar

Puss



Kommentarer
Postat av: pauline

Sluta innnteee blogga <3

2011-05-04 @ 19:35:22
Postat av: Victoria Manberger

Sluta inte blogga!!! Olivia Holm på Valla gård gick i min förra klass! <3

2011-05-05 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0