Haha. I skolan -.-'

Aa, nu sitter jag i skolan dåe :) Mathilda bloggar från ena skolans data och jag från den andra :)<3 Puss på dig ;) Men om typ 10 min så börjar vår lektion och då är vi bara tjejer :) Så sköönt xd! Aa, men jag har väl inget speciellt att säga :s Men nu ska jag nog bara publicera och sen gå och vara med Matti o Mira ;)<3 vi e dom coola *host* men det fattas en för att vi ska bli den ultimata COOLA GRUPPEN, de är Ellinor fast hon har träslöjd så aa ;)<3 Så vi får väl kalla oss för CO gruppen -.-'  Höhö :$ Men men =)



Co gruppen ;D Men snart kommer Elli då blir vi den Coola gruppen *host* driiiiv för er som tror att jag menar de :/

Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0