Gubben i lådan gubben i lådan..

Hej o hå, jag har fått 2 kommentarer om att jag ska fortsätta skriva om Skåne resan, är det inga mer som vill? Men eftersom det är iaf 2 st så ska jag skriva nästa "del" ikväll! ;)
Nu sitter jag iaf i köket och vattenkokaren kokar förfullt, haha! Mamma o jag är jätteförkylda pga att vi hade AC på i bilen när vi ville ha svalt, och efter alla sånna här resor blir vi förkylda så de är inget konstigt… :] Men nu ska jag upp och sminka mig och sånt så jag bloggar väl ikväll, har jättemycket läxor… fast nee! För vi har typ värdens skönaste skolvecka den här veckan:
Måndag: Typ en tråkig dag -.-'
Tisdag: Samma där typ -.-'
Onsdag: Kanske sova hos Elli, om hon inte har ngn annan där ;) (som hon alltid har)
Torsdag: Prao med Elli på ngt konstigt i Vallentunis:)
Fredag: Grönan med klassen, fast vi aa.. roligare såklart utan klassen men meN :)<3
Nee.. men kan inte lägga ut bilder just nu, men nu får ikväll massa nya ;) Istället får ni min "outfit" i text ;)
Linne: American Eagle
Kofta: Hollister
Byxor: Hollister
Strympor: Tommy Hilfiger
Hårsnodd: H&M
Smink: Massa olika märken :) <3
Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0