Grönan!!

Tjenare alla läsare! Ni va jätteduktiga på att kommentera förut, då blir det roligt att blogga men när man inte får några så blir det inte så inspirerande att blogg! Men ser likosm inte fram emot de :)

Men snart ska jag till skolan och Ellipellifjortisskalle ska redovisa om Egypten, och kanske nån mer :p Sen åker vi till Gröna Lund :) Ska blir skit roligt <3 Jag längtar efter min älskade Extreme och popexpressen och spökhuset :p Men det känns som att jag känner alla spöken, har ju gått där alla gånger jag varit på grönan och de e många.. så jag vet ju vart alla spöken kommer hoppa fram, säga osv. Men men!! <3 De struntar vi i ;D ska typ gå med matti, mira och elli men jag vet inte... ? ingen aning, annars får jag väl gå själv.. och de e ju himla roligt!! haha xd!



Min extreme, ingen annans ;)<3

Men nu ska jag gå, puss /Linn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0