A word is just a word!

Ett taskigt ord är bara ett ord, men en taskig mening är en stor mening! Varför ska vi alltid bråka? Vi sa att vänner bråkar alltid, men så här ofta? Är vi vänner eller är vi bara.. jag vet inte?! Vi är såklart vänner men jag vet inte.. känns som ibland och ibland inte?! Ska det alltid vara såhär upp och ner? Ska vi inte göra något åt det, eller går det kanske inte?! Jag blir så ledsen när jag ser din blick.. när du kollar på mig och jag inte vill titta tillbaka...och när jag tittar på dig och du kollar bort eller så stannar du kvar med dina fina ögon och jag inte vågar titta tillbaka för jag kommer antagligen börja gråta..."och det vill man ju inte gör inför alla, iaf inte när det var så många som satt runt oss" Varför? Måste det vara såhär för varje liten grej som uppstår? Det ända jag gör är att gå hem och kolla igenom sms från dig som jag fick nyligen fått, eller tittar på gamla meddelanden... men de som hindrar mig från att läsa är när mina ögon fylls med vatten.. eller ja.. tårar. Jag torkar bort dem men de kommer nya!! :''(  Jag blir så ledsen när jag ser vad vi har skrivit till varandra. Vissa sekunder hatar jag dig, men inte mer än en sekund för innan den andra sekunder kommer, kommer jag på att jag älskar dig och inget annat!

Du vet vem du är! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0