Ellinoooor <3

Detta inlägg skulle publicerats för typ tre timmar sen!! Hon ska slagga hos mig!! <33 Vi ska gå ner o äta på pizzerian och så :) Mamma e nt hemma, eller hon kommer hem rätt sent så de e nice <3 Men jag har inte gjort så mkt idag! Barnbytardag (skolbytardag) idag, vår klass suger!! Vrf så stora klasser med 30 eller mer i varje!!???? Ogilla -.-' Rebecca kommer flytta också!!! Tråkit men ändå rätt skönt, nt för att vara taskig men haha!! :D fast de e ju faktiskt rätt tråkigt, men jag kommer hälsa på henne och så kommer väl hon till oss också :) Hon kommer flytta me sin pojkvän på typ torsdag?? dem e typ förlåvade, so cute!! <33 kommer längta!!! Puss älskar dig!! nt för att de va intressant och de flesta vet väl nt vem hon e men hade inget att berätta om!!! <33 nu kom elli

Kommentarer
Postat av: Mathi<3

PS. Hon tycker bara att vår klass suger för att jag e me i den, det enda som gör den rolig e Elli, det är därför Linn säger att den suger bara så att alla vet ;)

2011-05-31 @ 19:50:49
URL: http://sbv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0