Chokladbollar...

eller aa vad man nu vill kalla det...  och jag har fett ont i magen för att jag har tryckt i mig tre st! OhhNoo!! :S De e väl de jag har att säga :) Och de va ju jättekuligt!! Men de här e till Matti: Du vet vem, jag har hittat hennes blogg!! Asso hon du vet ;) Om du nt vet vem jag menar messa mig :) Älskar dig den rosa Ed-Hardy linne älskare!! Jag har 300kr som bara ligger och skräpar så jag kan använd alla dom men eftersom jag e så snäll så kan jag köpa ett så kan du buda på Pattis ;) Förresten alla små ungar, Patti har en lite bloppis på sin blogg (kläder som  hon säljer) gå in på www.textochmode.blogg.se asso på blogg.se vet jag inte hur man gör länkar, eller asso där det står grejsimojs.... ni behöver nt fatta <33

Jag orkar nt lägga ut bilder på mina vackra choklaaabollar så ni får stå ut <3 ;D


Elli va fett intresserad på lektionen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0