blogg.se funkar!

Äntligen, asså vi uppdaterade skitbra igår men det publicerades inte? Helt sjukt å jag fick värsta rampen, men iaf, ska berätta lite vad jag gjorde å sen när jag kommer hem så blire bilder ;) men igår då, så drog vi till Gävle p tävlade å jag vann me både Harmoni å Diana, duktiga tjejer! <3 aa, å både sänkte, höhö.. ;) aa, iaf, sen så vann Wilma me Power å kom 7:a me Famous ! ;) Wera vart oplacerad, men hon var nöjd ändå ;) aa, sen så kom ju Geronimo 3:a me Ebba, den trögisen haha, nee, men han fattade inte riktigt, kille nivet ;) inget illa meny mot er killar asså men han e rött snart Geronimo, han tror att han kan bossa ;) aja, sen åkte vi hem å åt middag sen så gjorde jag lite läxor, å pluggade till Växtrikeprovet -.-' haha, men man måste.. Aja, å nu sitter jag i bilen påväg till Åsa, min faster, för att fika;) hah, fika det låter så kul x) å har precis sett föreställningen Cats ;) aja, e framme nu så uppdaterar väl nån gång lite senare : Puss/ Mathilda<3

Kommentarer
Postat av: ebba handler:)

grattis igen!!!!!!!!!!!!! Mathilda!<33

2011-05-09 @ 15:58:59
Postat av: Svar; Ebba Handler:)

Tack! <3

2011-05-09 @ 16:43:35
URL: http://sbv.blogg.se/
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-05-09 @ 16:51:49
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0