Bad update I know..

Dålig uppdatering från mej javet, men det ska bli bättre nu faktiskt, men jag orkade inte uppdatera idag för öh jag har suttit i bilen mellan 8 å 15:30 typ så jag har inte orkat;) men däremot har jag gjort typ 2 sidor matte å sen skrivit typ 3 sidor om Nordamerika å då e jag inte ens klar -.-' aja, ska väl sova nu, tidigt javet men ä skittrött.. Ska simma imorn, skit också!! Hatar å simma, kan va för jag inte kan, elr asså jag kan men jag e inge bra på det så drf hatar jag det.. ;s aa, bajs oxå.. Menmen jag får iaf träffa Mira å Linn å Julia å Elli å Patti å många fler som jag har saknat !!!<33 men säger väl godnatt nudå <3 Puss// Mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0