Åskar!!

Tjenare! Ville bara säga först och främst att jag red Winchester sjukt svettig idag! Han lyssnade på varje galopp-skänkel och gick fram hela tiden! Oj vad jag hade red hårt/på märkte jag när jag skulle svampa av hnm! Nee.. tänkte jag. De måste bli en härlig varm dusch! Och det blev de! <3 Aja ;)<3 Ni som inte gillar ponnisar behöver ju inte läsa detta ;) Och det säger jag i slutet! -.-' Haha x)
Idag hade vi våran längsta skoldag, fast de känns inte som de för fösrt hade vi Simmning, sen liten pytte svenska lektion, lunch, rast, engelska, matte sen ha musik och sen har vi halvgrupp engelska i en halv timma efter och jag e en av dem -.- men då slutar vi 13.20 imrn medans alla de andra slutar 14.00 så de e skööönt!! Jo imrn ska jag vara själv hemma med Ragnar :) Skönt att slippa mamma!! Haha nee X) eller jo faktiskt! :)<3
Mina två förra ponnisar! Ni va de bästa som har funnits!! <33
Jag på skäcken (Texas<3) Emma Pettersson (stavning?) på min fina Knekten (fast de köpte honom då så de va hennes;/)
Kolla va fint vattnet i vår pool va förra sommaren ;)<3
Ni får en på mig som ni såg igår, men bara så de nt blir massa ponibilder för er som hatar it!!<3
Det åskar haha x) Ni kan inte fatta vad som precis hände!!!! omg! jag e fett rädd! en fast skruvad kork på en vatten flaska öppnades och trillade av… piiiip!! Läskiggttttt!!! Samara kanske e här?! <33 Hahahahhahah x) Mupp alla som har sett The ring fattar ;)
Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0