Vet nt vad rubriken ska vara -.-

Halo, vaknade precis och mamma verkar vara ute med Ragnar så jag gör ett kort inlägg för hon hatar att jag bloggar när jag ska göra andra saker t.ex plugga. Lite viktigare kanske..? Men idag ska jag väl plugga lite inför Asien provet och sen göra Power pointen som jag fortfarande inte har kommit igång med så bra :S Aja, ni får lite bilder nu för jag ska äta frukost och sån :)
Den där ponin stod fastkedjad flera varv runt halsen och kedjan började typ gå in i huden. De stod i liksom 40 graders värme och hade inget vatten och hade ingen skugga;( Revbenen och alla ben syntes ;( Det är faktsikt lite jobbigt när man själv har en ponni som nästan e lite tjock så ser man de här liksom :( Skulle gärna dela med mig av Winchester mage till den där lille krabaten :) <3
Nu kommer mamma så det blir inte mer ;) hhihiihih ;)
Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0